Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

MINI VISSZAHÍVÁSI INFORMÁCIÓ.
Az egyes szériákat érintő műszaki akciókat vagy visszahívásokat az olyan tervezési, illetve gyártási toleranciaátlépések teszik szükségessé, amelyek hatással lehetnek a jármű biztonságos működésére vagy minőségére. Természetesen felelősséget érzünk termékeink minőségéért és biztonságosságáért.
Ennek jegyében tettük elérhetővé a kereső funkciót is, amelynek segítségével meggyőződhet arról, hogy vajon a te járműved is érintett-e ilyen akciókban. Amennyiben igen, MINI márkakereskedőd készséggel nyújt segítséget a további teendőkben. Az elvégzett beavatkozások díjmentesek a számodra.
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK.
Mi az az alvázszám?
Minden egyes járműnek megvan a saját azonosító száma, amely mindig 17 alfanumerikus (betűkből és számokból álló) karakterből áll.
Hol találom a 17 jegyű alvázszámot?
1. A járműben:
- Műszerfal
- Ajtókeret
- Motortér
- Pótkerék mélyedés (amennyiben van ilyen az autóban)
2. Forgalmi engedély
3. Biztosítási szerződés
4. Szervizszámlák és -dokumentumok
Ki állja a szervizelési / javítási költségeket?
A műszaki akciók vagy a biztonsági okokból elrendelt visszahívások költségeit a MINI vállalja magára.
Amennyiben a járműved érintett valamilyen műszaki akcióban vagy visszahívásban, itt lehetőséged van az online időpontegyeztetésre, illetve a hozzád legközelebbi hivatalos MINI márkaszerviz megkeresésére.
Amennyiben bármilyen kérdésed van, kérjük, vedd fel a kapcsolatot hivatalos MINI márkaszervizével vagy a MINI Ügyfélkapcsolati központtal a:
+36 80 990 008-as telefonszámon.